Karácsonyi Vásárlási Információ
ÁTVEVŐPONTUNK ÜNNEPI NYITVA TARTÁSA
- Karácsony ünnepi nyitvatartás (dec. 23-ig):
- Hétköznapokon (H-P): 12:00-19:00
- Szombaton és Vasárnap 12:00-18:00
- Ünnep előtti utolsó rendelés felvétel:
- Csomagautomatába (Packeta, FoxPost, GLS) december 19. KEDD 10:00
- Házhozszállítással (GLS) december 21. CSÜTÖRTÖK 10:00
- Személyes átvétel esetén december 23. SZOMBAT 18:00
- Ünnep előtti utolsó személyes átvételi nap: december 23. SZOMBAT 12:00-18:00 óráig.
- December 24. és Január 1. között átvevőhelyünk csak december 28-én CSÜTÖRTÖKÖN lesz nyitva 12:00-18:00 között és az aznap 11:00 óráig leadott rendeléseket délután feladjuk, másnapi kiszállítással.
- Természetesen a webáruház 0-24 órában folyamatosan működik és a megrendelések folyamatosan leadhatók.
- Január 2-től a korábbiakhoz hasonlóan, ismét hétköznap 12:00-19:00 óra közötti nyitvatartással működik a Yoga Bazaar személyes átvételi helye, és a kiszállítás is visszaáll az 1-2 napos határidőre.
KARÁCSONYIG BIZTONSÁGGAL MEG SZERETNÉM KAPNI A CSOMAGOT, MEDDIG RENDELHETEK?
Idén december 21-án, CSÜTÖRTÖK 10:00 óráig tudjuk a GLS házhoz szállításos rendeléseket felvenni, mivel aznap tudunk utoljára csomagot feladni úgy, hogy azt legkésőbb 22-én, még karácsony előtt kézhez kapd.
FONTOS! A Foxpost és a GLS automatái a karácsonyi időszakban nagy telítettséggel üzemelnek, ezért akár 4-5 napra megnövekedhet a kiszállítási idő! Kérjük ezt vedd figyelembe a szállítási mód megválasztásakor. Javasoljuk, hogy az utolsó héten válaszd az élő csomagpontot vagy a házhozszállítást.
Kérünk azonban, hogy ne hagyd az utolsó pillanatra a vásárlást, hiszen a kiszállítást jelentősen befolyásolja a csomagautomaták telítettsége, a megnövekedett csomagforgalom és az időjárás! Ha havazik, a futárok is lassabban, nehezebben tudnak közlekedni.
MEDDIG RENDELHETEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELLEL?
A személyes átvételt választóknak egészen december 23-án, SZOMBAT 18:00 óráig leadott rendelések esetében tudjuk biztosítani, hogy minden megrendelt ajándék időben a Karácsonyfa alá kerül. Felkészültünk, hogy a készleten lévő termékeinket szinte azonnal össze fogjuk tudni készíteni. A Karácsony előtti utolsó lehetőséged személyes átvételre december 23. SZOMBAT 18:00-ig.
A HELYSZÍNEN SZERETNÉK VÁSÁROLNI ANÉLKÜL, HOGY AZ INTERNETEN MEGRENDELÉST ADNÉK LE – MEGNÉZHETEM, MIELŐTT MEGVÁSÁROLOM A TERMÉKET?
Igen, a webáruházban lévő termékeket átvevőhelyünkön lehetőséged van megtekinteni és megvásárolni. Amennyiben személyesen kiválasztottad a terméket, akkor a helyszínen meg tudod rendelni, és azonnal át is veheted.
MIKOR LESZ KAPHATÓ (ISMÉT) EGY BIZONYOS TERMÉK?
Csak a készleten lévő termékeinket jelenítjük meg a Yoga Bazaar weboldalán (kivéve néhány ritkább G&G és DoTerra termék, ahol 3-7 munkanapos határidő van feltüntetve), melyeket saját raktárunkból futárszolgálattal küldünk ki vagy vehető át személyesen.
HA MOST ADOM LE A RENDELÉSEM, MIKOR SZÁLLÍTJÁK KI?
A karácsonyi szezon idején is garantáljuk, hogy a megrendelt termékeket néhány, jellemzően 1 munkanapon belül eljuttatjuk a kiválasztott címre.
MIKOR VEHETEM ÁT SZEMÉLYESEN A CSOMAGOT?
Készleten lévő termékeknél karácsonykor is igyekszünk tartani az 1 munkanapot, ám ahogyan egyre jobban közeledünk a karácsonyhoz, előfordulhat, hogy egy kicsit lassabban tudjuk csak feldolgozni a rengeteg megrendelést. Ha elkészült a csomag, minden esetben e-mailben értesítünk. Éppen ezért fontos, hogy regisztrációkor mindig helyesen add meg az e-mail címedet, telefonszámodat és egyéb adatokat!
KÜLFÖLDRE IS SZÁLLÍTANAK?
Jelenleg csak Magyarország területén vállaljuk a kiszállítást, de oldalunk elérhető angol nyelven is: yogabazaar.com
MIÉRT NEM VÁLASZOLTOK AZ E-MAILEMRE AZONNAL?
Karácsony előtt minden nap nagyságrendileg több rendelés érkezik áruházunkba mint szokott, még hétvégén is. Bár több kisegítő munkatársunk dolgozik ilyenkor, a megnövekedett számú megrendelés miatt nem mindig tudunk olyan sebességgel és részletességgel válaszolni, ahogyan azt tőlünk megszokott. Munkanapokon azonban még az ünnepi hajrában is igyekszünk legkésőbb 24 órán belül válaszolni minden megkeresésre! Azonban, ha valamely okból mégsem érkezik egy napon belül válasz, érdemes telefonon is érdeklődni. Központi telefonszámunk: 06 30 472 0000
TÖBB TERMÉKET IS RENDELTEM, MI A HELYZET, HA NINCS MINDEGYIK KÉSZLETEN?
Ebben az esetben nem küldjük ki automatikusan a meglévő termékeket, hanem összevárjuk a teljes rendelést (hacsak másként nem kéred a megjegyzésben illetve az egyeztetés során), hogy ne kelljen kétszer kiszállítási díjat fizetned. Amint minden termék megérkezett, e-mailben értesítünk mikor feladjuk szállításra, illetve ha jöhetsz érte személyesen átvenni. Ha egy termék karácsony előtt már nem érkezik be, akkor amint csak lehet, telefonon értesítünk!
CSAK KÉSŐBB SZERETNÉM ÁTVENNI A CSOMAGOT, MIÉRT CSAK 3 MUNKANAPIG MEHETEK ÉRTÜK?
Minden megrendelést - legyen az utánvéttel vagy előre utalással fizetve - az értesítéstől számítva három munkanapig tudunk tartani Karácsonykor, mert máskülönben olyan sok rendelés gyűlne fel, hogy nem lenne lehetőségünk tárolni az összekészített termékeket. Köszönjük együttműködésedet.
MEDDIG ÉS HOGYAN LEHET MÓDOSÍTANI EGY MEGRENDELÉSEN?
A lehető leggyorsabb kiszolgálás érdekében a leadott rendelések azonnal egy automatikus feldolgozási folyamatba kerülnek, ezért a karácsonyi szezonban sok esetben már nem tudjuk megoldani az utólagos módosítást. Kérjük, hogy az ünnepek előtt megrendelt termékeket egyetlen rendelésben, végleges formában add le! Természetesen amennyiben mégis módosítani vagy törölni szeretnéd a rendelésed, telefonközpontunkon keresztül jelezd mihamarabb kollégáink részére. Központi telefonszámunk: 06 30 472 0000
MIT TEGYEK, HA NEM TETSZIK A TERMÉK, ANNAK AKINEK VETTEM?
30 napig lehetőséged van elállni a vásárlástól, amit ezen az oldalon tudsz megtenni. Visszahozhatod (vagy visszaküldheted) a terméket, és mi visszatérítjük a teljes vételárat. További információ itt találsz >>
MIT TEGYEK, HA HIBÁS A TERMÉK?
Minél gyorsabban jelezd felénk ezen az oldalon és küldd vissza. Így a lehető leggyorsabban tudjuk javítani vagy cserélni (attól függően, hogy mely termékről van szó és mennyi idő telt el a vásárlás óta). Amennyiben nem lehet javítani a terméket és már cserélni sem tudjuk (például mert már nem kapható), akkor a termék árát visszautaljuk a bankszámládra.
Kényelmes, nyugodt karácsonyi ajándékvásárlást kíván a Yoga Bazaar csapata!