Barion Pixel
A honlapunkon cookie-kat használunk, hogy minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked.

Organic India

Az ORGANIC INDIA egy olyan márka, amely az indiai hagyományos gyógynövényeket és a fenntartható mezőgazdaságot ötvözi az egészségesebb életmódért. Az ORGANIC INDIA középpontjában a Tulsi gyógynövény áll, amelyet a hagyományos ayurvédikus orvoslásban már évszázadok óta használnak. Az ORGANIC INDIA célja, hogy a hagyományos gyógynövényeket modern technológiával egyesítve olyan termékeket hozzon létre, amelyek támogatják az egészséges életmódot és a fenntartható mezőgazdaságot. Az ORGANIC INDIA termékei magas minőségűek, 100%-ban organikusak és a környezetbarát csomagolásukkal is hozzájárulnak a fenntartható fejlődéshez.

Az ORGANIC INDIA az 1990-es években alakult meg egy, a világ minden tájáról érkezett kis csoportból, akik Lucknowban, Észak-Indiában találkoztak össze. Ők azért utaztak oda, hogy találkozzanak H.W.L. Poonja, a szellemi vezetővel, akit "Papaji" néven ismerünk. Az igazság és az önmegvalósítás keretei között eljutottak Papaji egyszerű tanításaihoz is.

A Papaji inspirálása révén a ORGANIC INDIA későbbi alapítói együttesen olyan holisztikus vállalkozást hoztak létre, amelynek az volt a célja, hogy megváltoztassa északi India mezőgazdaságának arculatát. Víziójuk egyszerű volt: egy fenntartható üzleti modell létrehozása, amely támogatja az Indiában elszegényedett gazdálkodók ezreinek megélhetését képzés és oktatás révén és, amely lehetővé teszi az önellátás és a készségek átadását a jövő generációi számára.

Ez az elképzelés olyan mozgalommá vált, amely szerves és biodinamikus gazdálkodási módszereket fejlesztett ki és művelt nap mint nap. Az alapító küldetése, hogy biztonságos és hatékony gyógynövényeket kínáljon a világnak. 

Rendezés: