A honlapunkon cookie-kat használunk, hogy minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked.
Menü

gyakorlás

2019. 06. 16. 11:15:43

INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS CSAK MA !

A Nemzetközi Jóganap alkalmából a mai napon, június 21-én minden rendelést INGYENESEN szállítunk házhoz!

Használd a kosár oldalon ezt a kuponkódot:

IDY2020

 

 

2018. 12. 21. 19:44:34
A hidegebb időkben nem sokakat kerül el a nátha vagy az influenza. Az immunrendszerünk ilyenkor komoly igénybevételnek van kitéve. Előzd meg, hogy kialakuljon a komolyabb betegség, de ha már érzed, hogy gyengébb vagy, inkább maradj otthon, az erőteljes gyakorlás nem tesz jót már ebben a fázisban. Ilyenkorra azt ajánljuk, hogy inkább restorative (helyreállító) gyakorlást végezz otthon. Az alábbi gyakorlatsor B.K.S Iyengar: Jóga - A holisztikus egészséghez vezető út c. könyvében lévő speciális szekvencia az immunrendszer erősítéséhez.
2017. 08. 10. 11:19:22

A jóga blokkok alapfelszereltségnek számítanak a jógában, segítenek megtalálni az egyensúlyt, új pózokat felfedezni és kényelmesebbé tenni a gyakorlásod. Megmutatjuk, hogy használhatják a jógablokkokat kezdők és tapasztalt jógik egyaránt.

2017. 08. 04. 13:44:07

A jógának nem csak relaxáló és lélekemelő hatása van, hanem kemény fizikai kihívások elé is állíthat. Fokozatosan felépítheted az erőnlétet, amit például egy impresszív Varjú póz (Kakasana) vagy Táncos póz (Natarajasana) vagy akár Skorpió póz (Vrischikasana) igényel.

Olvass tovább>>
2017. 06. 22. 16:55:52

Igaz, ami igaz, a jógaórák résztvevőinek többsége fitt, hajlékony lány, testre simuló ruhában. Persze a fiúk is egyre többen vannak. Mi mégis állítjuk, hogy a jógának sokkal szélesebb körben van léjogosultsága. A jógával javul a koncentrációs képesség, megszabadulsz a szervezetedben felhalmozódott méreganyagoktól és olyan flexibilitásra teszel szert, amelyet garantáltan minden sportban hasznosítani tudsz.

Olvass tovább>>

 

Keresés